söndag 16 januari 2011

Vilken grej för lite potatis

Fyfan, är helt jävla slut och allt för lite potatis. Skulle ta tåget till Tierp för att handla. Finns inga affärer här i Tobo. Sjävklart var det inställt så traskade upp till bussen som skulle gå strax efter. Kom den då? Nej. Skyndade tillbaka till tågstationen för att åka till Örbyhus som har en ICA-butik. Är typ pank så var tvungen att panta massa flaskor vilket tog tid och sen var jag tvungen att stressa som en idiot för att hinna tillbaka till tåget. Hade ingen lust att vänta på nästa i över en timme. Lätt var det inte när det är så halt som det är idag. Måste sett ut som en riktig mupp när jag försökte skynda mig samtidigt som jag ville undvika att ramla. Det positiva med såna här hålor, jajjamensan det finns något positivt, är att det knappt är en kotte ute så det gör inte så mycket att man ser dum ut :) Jajja, vill man ha potatismos så vill man. Får se detta som ett bonusworkoutpass, lite extra motion har ju aldrig skadat. Nej, om man ska börja med det där moset nu kanske.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Följ min blogg med bloglovin