onsdag 26 januari 2011

"Sluta slå hunden!"

Vilka idioter det finns härute. Var ute med Nikita idag och så är det någon kärring som öppnar fönstret och skriker "Sluta slå!! Slå inte hunden!!" "Vad fan pratar du om?" skrek jag tillbaka. Hon fortsatte gagga om att jag inte ska slå eller sparka hunden. Skulle aldrig falla mig in, vetefan vad hon fick det ifrån alkiskärringen. Blev ett jävla skrikande fram och tillbaka och vad jag sa har jag ingen lust att skriva här. Slutade med att hon skrek att jag skulle passa mig. "Passa mig för vad, dig?" skrattade jag och gick därifrån. Psykbryt.

1 kommentar:

  1. ja du Sara idioter finns det överallt! Den där kärringen är ju mytoman och har hallicinationer.
    Den dagen du slår din hund kommer aldrig att komma.
    susanne

    SvaraRadera

Följ min blogg med bloglovin