tisdag 18 januari 2011

Datorn paj

Igår hände något riktigt hemskt. Datorn min pajade, nu är det inte bara adaptern det är fel på, den lyser och ska fungera men datorn vägrar starta. Klantiga Sebbe. Hur ska man klara sig utan dator? Får se om det går på garanti, får hålla tummarna för det.

Fick reda på en tråkig sak igår, förstår inte hur en människa kan göra så. Ofattbart. Nu säger han dock att det bara var ett påhitt och att han inte menade det så vet ej vad jag ska tro. Får se hur det blir med den saken.

Nu är jag iallafall hemma hos mamma i Skyttorp. Malin och Robin var här när jag kom och lilla Emma kom precis från skolan. "Saraaaa, jag har bajsaaat! Känner du lukten?" ropade Robin när han satt på pottan. Haha, knäppis :)

Jajja, får se hur det blir med datorn, kommer förmodligen vara ganska dött här ett tag men ska försöka lösa detta så fort som möjligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Följ min blogg med bloglovin