fredag 14 januari 2011

Lite om mig

Kul att du hittat hit! Några av er kanske följt mig i min tidigare blogg men för er som är nya kan jag köra en kort presentation. Jag heter Sara och är 23 år gammal. Har en liten vovve på 7 månader som heter Nikita. Världens bästa och finaste såklart ;) 

För något år sedan gick jag med i Viktklubb för att få bort alla överflödskilon och komma i jeansen igen. Blev ett jävla vägande av mat och räknande av kcal men det var värt det, kunde äta gott och gick ner ca 8 kg på några månader. Tyvärr hamnade jag i en skitperiod och gick upp allt igen. Provade nyligen soppdieten och gick ner 1.7 kg på 5 dagar, kändes väl bra men självklart gick man upp massor när man slutade. Hade ingen lust att leva på soppa varje dag så bestämde mig att köra viktklubb-tänket "allt är tillåtet i lagom mängd" igen men utan att väga mat och räkna kcal. Idag är det femte dagen jag kör med det och sen jag började i måndags har jag gått ner 0.9 kg vilket jag känner mig nöjd med. (Får se om det är lika positiva miner efter helgen ;P) 

I samband med att jag gick med i Viktklubb började jag matblogga vilket var väldigt roligt. Dock slutade jag av lite olika anledningar med det ett tag men har nu kommit igång igen och det är meningen att jag ska fortsätta med det :)

Tills vidare får ni gärna kika in på min gamla blogg som ni hittar här.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Följ min blogg med bloglovin