söndag 23 januari 2011

Amerikanska pannkakor och godisfrukost

Så var det söndag igen, jag hoppas ni haft en riktigt bra helg! Idag är det sol ute så jag känner mig glad. Alldeles underbart att ha ljus utanför fönstret när man vaknar. Morgonens frukost blev väl allt annat än nyttig men så får man göra ibland tycker jag ;P Blev amerikanska pannkakor med sirap och hallon, Rocky Road och Marabou Sensation Cookies Cream som jag provade för första gången igår. Den var riktigt god. Ja, hela frukosten var ju dunder! Vetefan om man vill ställa sig på vågen imorgon, eeh =/ Jajja, nu väntar disken! :)



2 kommentarer:

  1. sv: hoppas du också haft en bra helg!

    tycker att din blogg är riktigt bra, får ju massa tips om mat och annat gott. :D jättekul, då jag älskar att laga mat!

    SvaraRadera
  2. GOTT :D
    Okej, jar har väldigt svårt för att räkna kcal jag :S fattar inget sådant så håller mig till typ lite kolhydrater och sådant. Men ska kika in din gamla blogg med, absolut :D Keep up the good work, detta klarar vi :D

    SvaraRadera

Följ min blogg med bloglovin