söndag 3 juli 2011

Tjockisdag

Fy vilken tjockisdag! Varit bort till Arken Zoo i Boländerna och handlat hundfoder åt Nikita. Haft Doggy förut men tänkte testa Robur nu. Efter det blev jag fett sugen på dim sum buffé så jag och Marika drog till Thai Village och käkade. 119 kr så är det Thai-, sushi- och dim sum buffé. Varit där med Malin en gång tidigare, god mat där :) Malin skulle möta upp mamma, Peter och ungarna men deras tåg var inställt så hon satt ensam på stan och väntade. Gjorde henne sällskap innan vi tog bussen till G.

Hämtade Nikki som varit hemma och promenerade bort till Flöjten och lämnade tillbaka filmen vi lånade igår. Efter det lämnade vi Nikita hemma igen och drog bort till Willys och handlade lite. Disturbia på TV ikväll så vi tyckte inte att vi kunde vara utan en påse chips eftersom det dessutom ligger en påse dip och gräddfil här hemma och skräpar ;P

Nu är det middag och promenad för vovven innan vi slår på TV:n och fortsätter fetta oss.

2 kommentarer:

  1. Ser ut som du gått upp en hel del i vikt sen jag senast läste din blogg. För mycket alkohol kanske, det kan göra en fet kärring av en 20-åring på nolltid har jag hört

    SvaraRadera
  2. Haha du säger det du, vem du nu än är, som inte kan stå för dina ord utan väljer att vara anonym. Isåfall måste du läst min gamla blogg för sen jag startade denna har jag inte gått upp särskilt mycket och inget som syns på bilderna jag tar av mig själv. Alkohol gör en fet ja, alkohol och cigg får en att åldras i förtid, stämmer bra. Stolt du måste känna dig som gjort den upptäckten! Har väl inte brytt mig särskilt innan men gör det nu och det är därför jag håller mig alkohol- och rökfri. Ingen aning om vem du är men låter som du är ute efter att få mig att ta illa upp, det lyckas du inte med kan jag säga. Jag är medveten om att jag har gått upp och det är därför jag tar tag i det, dåligt mår jag inte över det eftersom jag vet att det är något jag kan göra något åt. Ärthjärnor däremot går ju inte att "bota". Stackare.

    SvaraRadera

Följ min blogg med bloglovin