fredag 1 juli 2011

Sista kvällen i Stavby

Japp, då var det sista kvällen här i Stavby. Har skött träningen och ätit bra sen förra måndagen men ikväll unnade jag mig toast, räkchips och Trocadero. Jag och Malin tog en myskväll framför TV:n eftersom det är min sista dag här idag och då tänkte jag att man kan få fetta sig lite :)

Angående vikten gick jag ner bra varje dag förra veckan, gick upp under helgen men det visste jag att jag skulle göra med tanke på vad jag smällde i mig. Denna vecka har det gått trögt. Hade gått upp både igår och idag och nu är jag tillbaka på samma vikt som när jag startade förra måndagen =/ Konstigt, äter som förra veckan ungefär och rör mig lite mer än vad jag gjorde då. Vet inte om det är mensen som är påväg kanske. Oavsett vad det är så tänker jag inte ge upp iallafall,! jag SKA bli smal och snygg! :)

Har inte hunnit läsa brevet från Sebbe ännu så tänkte sätta mig i sängen med en kopp te och göra det nu.

Godnatt på er allihopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Följ min blogg med bloglovin