fredag 8 juli 2011

East & West

För ett tag sedan berättade jag att jag fått ett samtal från East & West på Arlanda. De ville jättegärna träffa mig men man behövde leg och jag sa att jag skulle fixa det så fort som möjligt och återkomma. Igår ringde dottern för att berätta att hon bytt nummer och hon frågade hur det gått. Berättade att jag inte kunnat fixa något ännu och att jag förmodligen inte kommer kunna göra det förrän nästa månad men att jag skulle kika på om jag kunde ordna pengar till ett legitimation. Idag ringde pappan och frågade om dottern hade ringt och även han undrade hur det hade gått. Jag förklarade läget för honom med och han frågade om jag ändå kunde komma och träffas och prata öga mot öga. Han sa att jag lät väldigt vettig på telefon men att det kan vara annorlunda när man ses. Han sa att ses vi och det känns bra kanske de kan hjälpa mig att ordna med leg! :) Ska se vilken dag som passar bäst så får jag ta och åka ut dit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Följ min blogg med bloglovin