tisdag 5 juli 2011

Slut!

Varit på Lernia idag och efter det blev det soc där jag träffade på mamsen. Gick en sväng till biblioteket för att låna tredje boken i en självbiografi jag läser. Jättebra! Är snart klar med andra boken men den jag letade efter var utlånad så fick ställa mig i kö. Blev fyra olika böcker om hundar istället. Får se om de är något bra :)

Nu har jag precis kommit in efter en prommis med Nikki, blev en promenad på ca 1 timme i rask takt. Så skönt att gå såhär på kvällen tycker jag :) Är rätt slut nu så tänkte lägga mig i sängen med min B&J's, mysa med Nikita och se på en film. Bebis är nog rätt slut hon med, sussar sött här bakom mig i sängen 


1 kommentar:

  1. Sv: Grymt bra n'r man blir bjuden på lunch, spec. om det är sushi. Hihi. Finns det nåt bra sushiställe i Gottsunda? (ligger det utanför Uppsala?)

    Ja, Korea är nog också ett riktigt spännande land och resmål. Jättekul att du gillar bloggen.*

    http://sakuradesu.blogg.se/

    SvaraRadera

Följ min blogg med bloglovin