fredag 8 juli 2011

Ananas ♥

För ca två år sedan träffade jag min stora kärlek. Ananas. Ja, jag träffade Sebastian ♥ då med men nu handlar det alltså om ANANAS. Smakade det när jag var liten men tyckte det var äckligt så efter det käkade jag aldrig det igen. Tills för två år sedan. Var när jag jobbade på Gammel Tammen i Österbybruk. Det stog ett jättefint fruktfat framme och ananasen såg så himla god ut så jag var tvungen att testa. Jävlar vilken chock jag fick, haha. Tyckte att det var så himla gott så när jag slutade den dagen gick jag och köpte mig en ananas :) Tänk vad jag gått miste om alla de där åren utan ananasen. Fett synd. Nästan tragiskt.

Jajja, jag får se till att äta massor nu så jag tar igen våra förlorade år. Idag kunde man köpa en ananas för 10 kr på ICA här i Gottsunda. Kul va?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Följ min blogg med bloglovin