måndag 4 juli 2011

Fucking elvisp

Rummet jag hyr är inte så stort, däremot är sängen STOR och tar upp säkert halva ytan av rummet. Eller nästan, mer än en tredjedel iallafall. Närmare halva. Jajja, trångt är det så det är tur att jag inte har så värst mycket grejer. Har inte packat upp ännu så gömde alla kartonger i garderoben igår så man kan röra sig härinne. Ville ha plats för motionscykeln imorse också. Nu ser det för jävligt ut, allt pga min jävla elvisp. Käkade soppa till middag och soppan skulle vispas. Rotade runt som en galning men hittade bara den där grejen man stoppar visparna i men inte själva visparna. Pain. Hittade däremot en potatispress så fick mosa morötterna i soppan och blanda istället. Gick bra det med. Ganska bra åtminstone. Det blev gott i allafall.

Lika bra att packa upp och sortera skiten nu när allt i kartongerna ligger hullerombuller så de inte går att stänga. Ser jag fram emot. Ah, fast nä.


Mamma har en likadan kamera som mig så jag har lånat hennes USB-kabel vilket betyder att jag nu kan ladda min kamera och fota massor! Häppi! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Följ min blogg med bloglovin