lördag 9 juli 2011

Fan vad jag är snäll

Sitter hos mamsen just nu. Haha, ungarna är så söta när man träffar dem. De kommer springandes mot en och ropar "SAARAAAAAA!" 

Hittade en plånbok på bussen hit. Låg bara 68 kr i den men det fanns ett länskort med nio resor kvar på som var väldiiiigt lockande. Ja de futtiga 68 kronorna med eftersom jag är pank! Jajja, jag bestämde mig för att vara snäll. Fanns körkort och lite bankkort i den med så tänkte att skulle jag ha tappat mina kort hade jag gärna velat ha tillbaka dem så jag letade fram ägaren till plånboken på hitta.se och har precis pratat honom. Haha, han hade varit på Åland och kommit hem igår och hade inte ens hunnit se att han tappat den! Han tackade så mycket iallafall och ska komma hit och hämta den strax.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Följ min blogg med bloglovin