fredag 24 juni 2011

Liten update

Var ett tag sedan nu men hoppas allt är bra?! :) Här funkar det. Som jag tidigare nämnt har hyresvärden bestämt att Nikita måste flytta och vi kommer senast 1 juli flytta hem till faster Lotta i Gottsunda. Hon bor i Rimbo nu men kommer om några dagar flytta tillbaka till sin gamla lägenhet och då har de ett ledigt rum till mig och Nikki :)

Idag har jag varit nykter en vecka, var längesen man lyckades med det. Har dessutom varit rökfri i två dagar och det bästa av allt är att jag trots det mår BRA :) Klart man känner lite sug till och från men det är bara att stå emot. Nu jävla ska det bli skärpning på riktigt! Har motionerat och ätit bra sen i måndags också. Det ni!

Midsommarafton idag, vad ska ni hitta på? Själv har jag inte bestämt mig men tror det blir att ta det lugnt hemma bara. Småttingarna är här denna helg.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Följ min blogg med bloglovin