lördag 25 juni 2011

Mysdag

Precis som igår blev det en lugn dag som spenderades tillsammans med syskonen, fan vad jag är tacksam över att de varit här denna helg. De har fått mig på toppenhumör!

Alla tre följde med och promenerade Nikita i förmiddags, de ville plocka bär :) Hittade massa blåbär och smultron och sen hittade Emelie några jordgubbar härute i jordgubbslandet.

Till middag blev det grillat. Jag gjorde tzatziki och fick hjälp av Emelie och Emma att fixa spett på tomat, gul lök, squash och paprika. Medan Kenneth körde igång grillen bakade jag och småttingarna rabarberpaj :) Grillade kött och grönsakerna och åt det med pommes, tzatziki och ajvar relish. Supergott! Pajen åts med marsansås framför TV:n och den vart riktigt god den med!

   



    
        

    


    

    


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Följ min blogg med bloglovin