onsdag 29 juni 2011

NikitaChiquitaBanana

Njutit massor av solen idag, underbart! Börjat packa lite också. Tur att man inte har så mycket saker, hatar att packa. På fredag kommer faster och hennes kille och hämtar mig, Nikita och våra grejer. Blivit ett jävla flyttande senaste tiden, hoppas jag hittar en egen bostad snarast. Då ska jag STANNA där.

Pratade lite med en gammal klasskompis från Bredängsskolan. Om det är så som han säger och menar allvar med det vi pratade om så kommer det nog lösa sig till något riktigt bra till slut. Måste skriva brev till Sebbe och fråga vad han tycker. Får kolla närmare på det och se så det inte är skitsnack. Håller tummarna för att han är en av de få snälla människor i denna värld som bara vill hjälpa till. Berättar mer om några dagar om det går som jag vill ;)

Lånade Malins kamera och fotade Nikita lite när vi var ute i solen. Inte världens bästa bilder då jag inte kan inställningarna på den men men.







1 kommentar:

Följ min blogg med bloglovin