fredag 24 juni 2011

Min midsommar

Hoppas ni haft en trevlig dag allihopa oavsett vad ni haft för er. För några dagar sedan hade jag tänkt festa som en galning idag men kände igår att jag hellre tar det lugnt hemma med syskonen. Precis så blev det och jag ångrar inte det minsta att jag inte drog ut och söp istället.

Drog med mig Emelie, Emma och Robin när jag gick ut på promenad med Nikita i förmiddags. Plockade blommor som vi skulle göra kransar av. Kransarna failade men var en trevlig prommis. Fixade lunch när vi kom hem igen. Sill, potatis, ägg, gräddfil, lök och gräslök. Gött.

Blev massa chillade på studsmattan i solen med Malin och småttingarna. Härliiigt. Solade, hoppade, lyssnade på musik och skrattade massor <3

Blev ännu en prommis nu ikväll och ungarna följde med då med. När vi kom tillbaka hade Malin gjort scones så nu är jag proppmätt!

Hoppas nu får en fortsatt trevlig kväll och ta det luuuugnt! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Följ min blogg med bloglovin