fredag 27 maj 2011

Dags att sluta dricka kanske?

Gick av bussen här hemma inatt och sen låg jag helt plötsligt i fårhagen, på andra sidan elstängslet. Vetefan vad som hände, det är skitmörkt på vägen hem eftersom det inte finns några lampor. Måste väl gått fel i mörkret eller snubblat hahaha. Får flashbacks på en sekund typ, mina armar flyger runt och ja, jag vet inte vad. Fattar fortfarande inte hur jag kom IN, måste ju rullat in eller något. Minns att jag låg där och undrade hur fan jag hamnat där och att jag funderade på hurfan jag skulle ta mig ut. Jajja, en positiv sak med att jag var full, minns inte att jag kände elstöten.

2 kommentarer:

  1. Kan vara ganska farligt att göra så, nästa gång kan du ringa en taxi hem! :-)

    SvaraRadera
  2. hehe jasså :P men ändå farligt att bara däcka sådär ute

    SvaraRadera

Följ min blogg med bloglovin