söndag 8 maj 2011

Helgen

Varit ute och farit en del så har inte hunnit slänga upp något här. I fredags träffade jag Madde inne i stan. Satt och drack lite och snackade massa skit, var trevligt!

Runt 8 tiden i lördags morgon fick jag och Malin cpryck och bestämde oss för att göra en spontantripp till Stockholm. Det var öppet hus på en koreansk skola som Malin är intresserad av. Hade pratat om att åka dit men vi tänkte skippa det men kunde inte sova så jag väckte Malin och sa att jag tyckte vi skulle åka. Var till att köra en snabbdusch och packa ner sminket och kuta till bussen. Marika som var här hakade också på. Hon hade en vodka som vi groggade på på vägen dit. Efter besöket på skolan gick vi till mammas kompis butik och köpte lite kinesiskt godis. Åkte in till stan en stund, sprang runt och fotade massor och sen tog vi tunnelbanan till Bredäng, var tvungna att kolla läget där, var ju ett antal år sedan! Käkade på grillen och sen tog vi upptåget till Uppsala. Satt i stadsparken en liten stund innan jag tog tåget vidare till Gävle, hem till Anneli och Emil för att träffa Sebbe. Var en riktigt härlig dag med många skratt! :)

Idag blev det mys hela morgonen innan jag och Sebbe tog en liten promenad med hundarna. Efter det gick vi ut och käkade. Pratade en del och hade det riktigt mysigt tillsammans. Längesedan det kändes så bra!

Nu är jag hemma och mår fett illa. Varför vet jag inte men ja, det är bara att gilla läget!


 Tror några börjar bli lite dragna, haha :)

 I klassrummet.

Hittade kexchoklad med hallon och blåbärssmak som vi var tvungna att testa, goda!



 



1 kommentar:

Följ min blogg med bloglovin