torsdag 3 februari 2011

Varit på intervju på Dragonpalace idag. Eller intervju och intervju, pratade några minuter. Började med att jag kom dit och frågade efter tjejen jag pratat med på telefon tidigare i veckan. "Jag vet inte vem det är, du får fråga honom." fick jag till svar. Jahaja tänkte jag och gick fram till mannen bakom kassan. "Hon är sjuk idag" fick jag till svar då. Förklarade att jag hade stämt träff med henne och jag fick istället prata med honom. Han frågade lite om vad jag gjort och tog mitt nummer. Han ska återkomma när han vet en dag jag kan komma in och provjobba :) Fick även två mail idag, ett från Scandic Nord som vill att jag kommer på tisdag och från IKEA som ville att jag skulle komma dit på fredag ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Följ min blogg med bloglovin