måndag 14 februari 2011

Men vafan..

Skulle på arbetsintervju på en sushirestaurang idag och vi bestämde att ses vid Åhléns för att tillsammans ta bussen ut till restaurangen. Mitt tåg var sent och personen jag haft kontakt med sa att de skulle åka före men att jag skulle ta buss 69 utanför Åhléns. Tittade runt men inte fanns det någon buss 69. Ringde upp och hon sa att jag skulle gå mot NK. NK? "Är ni i Stockholm?" frågade ja. Jävla missförstånd det blivit, jag hade tydligen skickat min ansökan till Uppsala men de hade skickat den vidare till Stockholm, varför vet jag inte. Hur som helst sa hon att hon blev jättebesviken eftersom hon tyckt att mitt CV såg jättebra ut och så frågade hon "Kan du inte flytta hit då?" Haha =) Hon sa att hon skulle kolla med de i Uppsala om de behövde personal och att de isåfall skulle kontakta mig. Sen sa hon att skulle jag någonsin flytta till Stockholm så var det bara att höra av sig. Jajja, så kan det gå.

1 kommentar:

  1. ååh vad irriterande!!

    Titta gärna på min blogg för att må bättre!

    iheartfat.blogg.se

    SvaraRadera

Följ min blogg med bloglovin