tisdag 1 februari 2011

Hemma efter två intervjuer

Då var man hemma efter att först ha intervjuats på "Ica Magneten" och sedan "Pepparpeppar". På Ica ville de ha personal till bageriavdelningen och man skulle då ansvara för hela den avdelningen och ha hand om budget, ekonomi osv. Känns som jag kanske inte har tillräckligt med erfarenhet för det. Fick ett "Vi kommer fortsätta intervjua och återkommer någon gång under veckan". Ett trevligare sätt att säga "Du fick inte jobbet" på antar jag. Jajja, på "Pepparpeppar" ville de att jag ska provjobba så ska dit på måndag klockan 16. Inte riktigt den servering jag vill hålla på med men vad ska man göra? Har precis bokat in en intervju på "Dragonpalace" på torsdag så får se vad de säger där. Kanske det passar mig bättre. Det visar sig.

2 kommentarer:

  1. Lottar ut en bloggsvarsinbjudan, kom in och ANMÄL DIG! http://fannyskakburk.blogg.se/2011/february/besok-min-gullunges-blogg.html#comment

    Kram Fanny, fannyskakburk

    SvaraRadera

Följ min blogg med bloglovin