söndag 13 mars 2011

Inte sitta i diskussion på datorn när man lagar mat!

Varit sugen på bagels med rökt lax, färskost och röd lök ett tag så idag ställde jag mig och bakade. La mina färdigformade och kokade bagels på en plåt, la över en handduk i väntan på att ugnen skulle bli varm och ställde den på spisen. Satte mig vid datorn och hamnade i en jävla diskussion som fick mig så koncentrerad på den att jag inte la märke till vad som hände borta vid brödet. Började lukta konstigt så tittade upp och såg att handduken brann som fan. "Jäävlaaaaar!!" Flög upp och tog bort skiten, såg att ena grejen man skruvar på för att sätta på spisen också brann, fick lite panik men lyckades få död på lågorna. Haha. Jävla idiot, hade glömt stänga av spisplattan. STUPIIIIIID! Jajja, jag lever och köket är helt. Det är väl huvudsaken?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Följ min blogg med bloglovin